Paletta

Adás időpontja: 
2017. január 02, hétfő, 19:15
Leírás: 

Az idei év első Paletta című műsorában olyan riportokat elevenítünk fel, amelyek biztosan mosolyt csalnak az arcokra, és legújabb kulturális magazinunkban bakiparádét is készítettünk nézőinknek

SZILVESZTERI ALMA
20 éve a gyerekeknek szóló koncertek kínálatában töretlen sikerrel hódít az Alma nevű formáció, amelynek tagjai „igazi őrültek”, igazi „vicces fiúk” – mindig remekül sikerül velük a riport. Na persze…
Megszólaló: Buda Gábor – alapító, ének, gitár; Szabó Tibor – szólógitár, bouzouki, tambura, ütősök; Székely Zoltán – furulya, kaval, tilinkó, szaxofon; Körmendy Dávid – ének, vokál, rap, beatbox, ütőshangszerek; Maroevich Zsolt – brácsa

BAKI-EGYVELEG 1.
Jöjjön most egy baki-egyveleg a zseblámpáról, a bab-, ill. zabszem „rejtelmeiről”, a „kinemkapcsolt” telefonról, a „mi is volt a kérdés” örök kérdéséről – mindez pedig egy amolyan „bozsis-befejezéssel”.
Megszólaló: Varsádi László – zenész; Fazekas Levente – képzőművész; Kriesch András – karnagy; Bozsó József – a Magyar Zenés Színház igazgatója, színművész

SZILVESZTERI PÁRTERÁPIA
Szóval van az úgy, hogy a riporter által feltett kérdés nem sikerül „annyira”… Na persze a rutinos riportalanyt ez nem zavarja, de van olyan is, hogy visszakérdez… Így történt ez a Párterápia című előadás két szereplőjével, a pszichológust játszó Mészáros Mátéval és a férjet alakító Debreczeny Csabával.
Megszólaló: Mészáros Máté – Jászai Mari-díjas színész; Debreczeny Csaba – Jászai Mari-díjas színész

HÓNALJ-BAKIK
Az idén is fellépett a Battai napokon az Irigy Hónaljmirigy – bevallom, csakúgy, mint az „Almás-fiúkkal” is, mindig kihívás a „jókedvű zenészekkel” riportozni… A csapatot több mint 5 éve már állandó tagként erősíti egy százhalombattai zenész. Vele, Csarnoki Antival és Kabai Lacival is hasonlóan vidámra sikeredett a beszélgetés.
Megszólaló: Csarnoki Antal – gitáros, Kabai László – dobos

MÉG PRIMADONNÁK
A budapesti Játékszín Primadonnák című előadásában Nagy Sándor és Szente Vajk női szerepet játszik, igen női ruhába bújnak – hogy milyen „érzés” ez, hát erről is kérdeztem őket.
Megszólaló: Nagy Sándor – színművész; Szente Vajk – színművész

ANIMAL-BAKIK
A Battai Napok színpad mögötti, a közönségtől elzárt világában, vagyis a backstage-ben számos érdekes dolog történik, most azt láthatják, amikor az Animal Cannibals-os riport közben jönnek-mennek a fellépők, na és persze ez a fiúkat is „megihleti”.
Megszólaló: Qka MC – rapper; Ricsipí – rapper

BAKI-EGYVELEG 2.
Most következzék ismét egy baki-egyveleg, amolyan kezdős, ismeretlen eredetű zajos, rutinos, fényes és itatós.
Megszólaló: BaHorKás-lányok; Hudák Eszter – képzőművész, fotós; Kovács Gabriella Ph.D. – régészeti talaj-mikromorfológus; Tar Gergő – zenész; Muslinca Dalárda

TÁNCLÁZADÓS
Az idei TáncLÁZadás előtt készült riport Papp Janival egy kicsit nehezen indult „technikailag”, aztán az „égi hangok” is megzavartak bennünket, de a vége, csakúgy, mint az előadásnak is, természetesen, happy and lett.
Megszólaló: Papp János J.P. – táncművész

BERECZES
Berecz Andrással még riportot készíteni is „különleges”, cseppet sem hétköznapi, sokkal inkább „mesélős”, csakúgy, mint a történetei.
Megszólaló: Berecz András – Kossuth-díjas énekes, mesemondó, népmesegyűjtő, folklórkutató és előadóművész

SOMEBODYS
Egy zenekari tehetségkutató verseny elődöntősei között volt egy battai fiatalokból álló csapat, a Somebody Call 911. A zenekar tagjaival való beszélgetés aztán olyan szójátékos és saját dalos is lett.
Megszólaló: Kiss Péter – dobos; Buda Balázs – gitáros; Győri Attila – énekes, gitáros

B-COOL KABALA
A B-Cool Dance Team Sportegyesület idei Karácsonyi Gálája előtt beszélgettünk Mészáros Gábor vezetőedzővel, a kabalafigurájukról is, ám erről nem sok sikerrel – de hát persze egy rutinos riportalany mindig kivágja magát, ill. egy rutinos szerkesztő ezeket a részeket kivágja a beszámolóból, hogy legyen mit megmutatni most Önöknek.
Megszólaló: Mészáros Gábor – a B-Cool DTSE elnöke, vezetőedző

AZ OPERATŐR SZEMSZÖGÉBŐL
Mai műsorunk zárásaként jöjjön egy részlet még az idei TáncLÁZadás előadásból, amely során érdemes figyelni az operatőr némileg „részre”, pontosabban „részletekre” hajló látószögére.