A koronavírus- világjárvány elleni védekezésről szóló 2021. évi I. törvényre figyelemmel, a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelettel összefüggésben Százhalombatta Város Önkormányzata Polgármestere és Jegyzője által hozott 5/2021. (XI. 8.) sz. együttes utasítás alapján Polgármesteri Hivatalban 2021. XI. 9.-étől VÁLTOZIK a személyes ügyintézés lehetősége.
Az ügyfeleknek a Hivatallal történő kommunikációja során
- kifejezetten az elektronikus utat kell előnyben részesíteni,
- ha ez nem lehetséges, a személyes ügyintézésre elsősorban előzetes időpont egyeztetés alapján kerüljön sor, melyet az OkosBatta applikációban vagy az alábbi elérhetőségeken lehet megtenni:
Anyakönyvi ügyek: 23-542-146, anyakönyv@hivatal.battanet.hu
Hagyatéki ügyek: 23-542-208, szocig@hivatal.battanet.hu
23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu
Címigazolási ügyek: 23-542-248, igazg@hivatal.battanet.hu
Szociális ügyek: 23-542-115, ugyfelsz@hivatal.battanet.hu
Lakásügyek: 23-542-138, hatir@hivatal.battanet.hu
Ipar- kereskedelmi ügyek: 23-542-112 uzlet@hivatal.battanet.hu
A www.battanet.hu honlapon részletes tájékoztató olvasható.
A személyes ügyintézés során kérjük, viseljenek szájat és orrot eltakaró maszkot.
Polgármesteri Hivatal Hatósági Iroda